söndag 11 april 2010

Äckliga Aik

Fy fan säger jag bara ,..
Äckliga Aik tillbaka i Eliten.. men å andra sidan så hellre dom än de där jävla skånelaget mögle eller vad de nu heter.. Nej kunde inte Leksand fixa det så då fick de bli Aik..
Fast å andra sidan era skadedjur i från sålna.. Fotbollen då? Svenska mästare, Champions leauge?
Skam för Sverige för fan.. och judas? hoppas ni är nöjda med han.. haha lol..

Nej nu ska vi väl skriva lite om livet..
Har haft Amanda här i dag .. Helt fucking jävla underbart =) ..
Hon har lekt som hon har lekt .. Gud vad glad jag är att jag har na .. även fast inte alla förstår att de är bäst när man är tillsammans .. Men men ..
Ska väl snart nanna kudde .. ska ju upp tidigt i morn.. om man nu kan sova .. De kommer nån kyl kille och kollar på lokalen..

Så jag skriver mer i morn om hur det gick..

Öppning sista maj... Mors .

Jag älskar dig Tezzan .. de hoppas jag du förstår ..

Inga kommentarer: