måndag 12 april 2010

Sista inlägget

Kände att de är dags och gå vidare...
dags och söka nya utmaningar..
Just nu mår jag så himla dåligt.. Igen .. det verkar vara ett återkommande problem i min vardag.. Att jag aldrig kan få må bra. Alltid ska det vara nåt.

I morgon kanske jag får glömma helvetet. Ska nämnligen till Ängelholm.. Ska bli kul. Äntligen dax för fotbolls premiär.. Nåt som får en och glömma sin trista vardag. Nåt som får en och få veckorna gå fortare. Jag trodde aldrig det skulle bli så här igen. Att du verkligen bestämt dig denna gång. Att jag inte skulle bli sviken och sårad igen. Jag ville verkligen satsa på detta nu..
Jag kände att vi 2 var 1. Men du tyckte visst nåt annat. Du tyckte visst att jag inte var värd dig.
Att jag var nån martyr som förstörde dig. Ja jag vet. Jag är verkligen inte ofelbar. Tvärtom. Ingen skulle orka med mig mer än en månad.. Jag förstår det och tackar dig för alla dessa år du stått ut med dig. Men om man nu har haft det till och från i 8 år. Hur kan man då ge upp allt över en natt.. Hur man kan bara vara så feg och överge allt i stället för och kämpa..
Jo jag har förklaringen. Men den tänker jag inte sprida ut. Jag vill inte glömma .. jag vill inte gå vidare .. jag vill vara lycklig. och jag vill att du ska vara lycklig.. Men tyvärr så kan du inte vara lycklig med mig. Jag vet, det går över. Så säger alla.. Jo tjena .. finns inte en möjlighet. jag har för fan levt med dig i en 3:e del av mitt liv. hur ska jag kunna leva utan dig? Nej just nu orkar jag inte med nånting alls.. Just nu orkar jag inte med nånting alls.. Allt känns så jävla piss just nu..

Om jag ändå vore normal..

Det här blir det sista inlägget för mig.. I alla fall i denna blog.. tänker nämnligen byta

Älskar min Amanda så mycket ..

5 kommentarer:

Kisse sa...

Hej.
Hps du mår bättre snart grabben. *styrke kramar*

Lina sa...

Du, du är fan inte mer onormal än någon annan, och den som påstår något annat är inte normal själv.

du är värd mycket bättre, hoppas du förstår det själv snart!

kram!

Anonym sa...

värd bättre...??????? vem är bättre än tessan??? de är lätt att se andras fel men inte sina egna. någon stans finns de gränser, och som människa får man inte hur många chanser som helst. dumt att hänga ut någon när man har så fruktansvärt mycket tillsammans. de värdefullaste ni har kommer ni alltid att ha... och för hennes skull så kan de ju vara värt att beteé sig som en vuxen människa. och folk som inte har en aning borde inte ens yttra sig! / jessica, emma och madde

Henke sa...

Jessica,Emma eller framför allt Madde.. Vart nånstans hängde jag ut henne?? .. Jag sa ju att de va mitt fel.. Sa jag inte det ?? ..
Jo visst .. jag är inte vixen för fem öre.. Men .. ni kanske ska tänka på att ni får ju bara höra hennes version av det hela..
tänk på det..

Anonym sa...

ja men herregud henke. om du tar o läser 1 gång till så kanske du ser vart du hänger ut henne o talar om för alla andra hur dum hon e o hur lite hon kämpat. kan säga att jessica om någon vet hur mkt hon kämpat för att det skulle vara bra mellan er, det kan du inte komma o säga något annat om. för om hon inte ville kämpa skulle hon inte ta tillbaka dig gång på gång på gång. det är ju inte första gången ni har gjort slut heller för den delen. fler än du tror vet om eran situation. inte pga det du tror att tezzan springer omkring o snackar utan att andra har sett hur ni har det. Du kallar henne feg för att hon inte vill kämpa. men efter 5års bråk är man nog ganska trött. om inte nanat borde du oxå vara det. du tror att tezzan mår så jävla bra nu. och det ska du ha klart för dig att det gör hon inte.. det är minst lika jobbigt för henne allt detta.