söndag 15 november 2009

Bilder =)


Hejsan i stugan.


Hittade lite bilder på datan.
Tänkte lägga upp dom..
Men så ni vet .. Ajja bajja att ladda hem dom..


Håll till godo och kommentera gärna..



Amanda




















Familjen

























Hästar
















Tezzan =) Min älskade













Bilar (Saknar)













Fazzie
















Jag i egen hög person

Visst är jag vacker :P















Livet på ICA



















Kisse missar =)















Rot Wiess Österrich

















Vårt älskade Hammarby












Övriga saker =)















Kolmården 2007 =)












Till sist men inte minst =) '


3 kommentarer:

Mikko sa...

Näst sista bilden du lagt in.. Det va juh år å dar sen du å jag va på fest tillsammans sist.. vart hittade du den? ;)

CarroFifan sa...

Men Henke! VILKA FINA BILDER! Vilken fin familj du har! & jag tror min Bebbe va med på ett kort med? :) trevligt att titta på! Kraaam!

Lina sa...

Så söt amanda är, lika stilig som sin far :)
Värstaste sötaste kissebäbisarna! :D