söndag 29 november 2009

Tjabba Tjena Hallå

I dag har vi vart och hälsat på Fiona..
Det gick bra.. Tills de vart decibel varning i bilen. Då kom migränen. Sen hade jag sprängande huvudvärk hela tiden. Så nå vidare social var jag ju inte. På vägen dit var de nån som voltat av vägen så vi vart stående typ en halvtimma, Innan ambulans och polis vart där och fixat lite.
Så väl framme i Katrineholm så var de så jag ville hugga av huvudet. Så jag tänkte vi skulle (Jag och Amanda) åka i väg och leta efter en OKQ8 mack så jag kunde köpa piller =). Men vi hittade dock ingen så vi gick in på Tempo och skulle handla en dricka till Amanda. Då såg jag bakom disken att de sålde Ipren även där. Så jag köpte en ask och dagen var räddad =). Sen sov jag hela vägen hem. hahaha .. Fiona mådde i alla fall bra och Camilla red en stund på na.

Väl hemma sen så vart de och åka KAK runt för och tända på gravarna som Tezzan så vackert uttryckte det, haha. Så vi var till Medåker (morfar) Valskog (Farmor,Farfar) Köping (Richard,Johanna, Tezzans morfar) och Malma kyrka (Tezzans Farmor) .
Det är så fint vid advent och vi ska göra om detta nästa söndag oxå. Fast då när det är ljust ute så man ser bättre. Vi sprang runt som yra höns och leta efter platserna ...

Nu på kvällen så har vi käkat hemmagjort Pizza. Så gott så. Men nu blir de sängen snart.
Är så trött.


TACK OCH HEJ , LEVERPASTEJ !!

Inga kommentarer: