måndag 5 oktober 2009

Dag 278

Visste ni att de är 278 dagar sen nyårsafton?

Ajja . kanske inte den viktigaste informationen.

Denna 278onde dag har vart mega lugn..
Jag har jobbat som vanligt och vart upp och hälsat på mor mm..
Har känt mig jävligt glad i dag. Tänk så mycket lite fotboll kan göra.
Och en viss tjej har hjälpt till en hel del med mitt humör oxå=)

Följde med PAPPA till besiktningen. Gick bra, Endast 2 tvåor..
Känns som man inte gjort nåt i dag fast hela dagen vart fullspäckad.

Ser att jag fått upp lite besökare på min sida =) väry kul =)
Skulle vara extremt kul om ni lämnade ett spår oxå =)

Jaja jag avslutar väl detta värdelösa inlägg med att berätta att så sent som 1972 bestämde man att veckan alltid skulle börja på en måndag =) HAHAHA ..

Morrs.

Puss och kram Henke

1 kommentar:

Jenny sa...

Vem skriver du om?????