torsdag 8 oktober 2009

Torsdag

Torsdag är en veckodag som kommer efter onsdag och före fredag.
Enligt äldre uppfattning veckans femte dag,
men sedan internationell standard infördes 1973
räknas torsdagen som veckans fjärde dag.


Så nu vet ni det ;)


Läser i aftonbladet om att enligt Kina så har Sverige en lesbisk stad i Norrland med 25 000
invånare ;) . Kanske skulle kika in.. Men dock skriver de om att om någon kille skulle komma in där så ska de slå halv ihjäl han..
Så man kanske ska passa sig för Norrland ;)


Frågan om aktiv dödshjälp kommer upp väldigt mycket i media nu för tiden,
och jag kan nog mena att jag är för det.
Inte skulle jag vilja ligga som ett kolli om jag själv får bestämma om jag ska dö.
Nej nu .. mitt liv och jag bestämmer.
Eller de kanske ska införa straff för självmord?

Aja ..
De va väl allt jag hade och skriva om i dag.

Till sist så har vi ännu sett ett bevis till att Svff hatar Stockholm och älskar Göteborg.
I syd Sverige kan man visst fuska hur man vill utan att nåt händer.
Medan i Stockholm får man inte ens tända en fackla .

Puss och kram mina underbara läsare ;)

Inga kommentarer: