söndag 11 oktober 2009

Söndag

Och mys kväll med Älsklingen =)




Tezzan är så gullig.

Hon kommer ut i vardagsrummet och säger.
Fy fan. Hur fan ska jag orka med mig själv i 50 år till??
Hon hade nämnligen tappat bort Fazzies medicin :P
Sen visade det sig att hon lagt in de i kylen :P hahahaha..

I dag är de söndag. om 6 dagar är jag jävligt full hoppas jag =)
Tack Jenny för idén och tack Johnny.
Det ska bli sååå kul =)

Nu i kväll så har vi tittat på G som i Gemenskap :P
Tragisk film ;P men dock bra om man tänker på att den är gjort 1983 :P
Sen tittade vi på en av de mest kulta kultfilmerna.
Sällskapsresan eller Finns de svenskt kaffe på hotellet ;)

Nu har Tezzan gått och lagt sig medans jag sitter och funderar på om jag är sjuk eller inte.
Lutar åt inte .. Eller hoppas på i alla fall.

Nej nu ska jag inte störa er mer. Puss och godnatt på er.
Och tack Tezzan för att du finns.



1 kommentar:

Jenny sa...

NEJJJJJJ du får fan inte bli sjuk nu ju.....Krya på dig...