fredag 2 oktober 2009

Dagens tankar

Vet inte vad jag ska tro.
Vet inte vad jag ska hoppas.

Dagen började bra i alla fall.
Amanda och Tezzan hade sovit hos mormor och jag låg vaken till 3 i natt och tittade på tv =) ..
Men blev väckt av min vackra ringsignal på telefonen kl 10.
Camilla skulle hämtas i Västerås där hon praktiserar på skolan i hamre.
Väl när vi hämtat upp henne så kan hon inte bestämma sig om hon ska ha MAX eller MCDonalds. Det börjar med Max men slutar med MCD i alla fall p.g.a att hela Västerås står i Driven på Max.

Beträffande GAIS stora bekymmer i frågan Wandersson så vill jag inte ens tro.
Men självklart så hoppas man ju att Hammarby kan gynnas av detta.
Men å andra sidan vill jag inte klara mig kvar i Allsvenskan på grund av registrerings miss av Göteborgslaget.Dock om man ska se till att faktiskt så brukar Göteborgslag klara sig bra med så kallat fusk.
IFK Göteborg betalade svarta löner till Stefan Selakovic här om året och fick inga påföljder för det. Men om en restaurang betalar svart till sina anställda blir de sannorlikt av med sitt utskänkningstillstånd. Lustigt sånt där.
Samma sak med stolp incidenten som t.o.m keepern Kristiansson erkände.
Men kommer förmodligen inte bli nåt av.

Men Bajen tänder bengaler och 15 pers hoppar in på plan och Hammarby blir av med 3 poäng. Nog pratat om fotboll. Ännu en helg går till mötes och jag börjar tycka att de duggar verkligen tätt.. Vart tog livet vägen liksom.
Men just nu önskar jag bara en lugn helg tillsammans med min kära familj.

Planer för helgen som nu stundar:

Lördag : Åka till Mormor, hon fyller år, Massa år.
Söndag: Åka till sthlm med huligan-Putte:P Hammarby-Brommatöserna.

Kuriosa: Patrick vart kallad huligan-Putte eftersom de jobbade så många Patrick på ICA när jag jobbade där. Han går till vardags klädd i (för det mesta) en Stone-Island jacka som är väldigt populär i Huligankretsar i England.
Patrick har även kallats för Laziomannen då han framträdde vid en bussresa i en Laziotröja.

//Henke

Amanda och Therese i mitt hjärta.

Älskar er så mycket

Inga kommentarer: