fredag 25 december 2009

God Jul

Gårdagen var självklart helt kanon. Var ute hos Tezzans föräldrar och firade med mat och en oväntad tomte.

Vi började allt redan dan före doppare dagen. Med uppesittar kväll. Vi skulle egentligen sova kvar men jag fick vika ner mig och sova hemma då det saknades sovplatser. På julaftons morgon så ringde Tezzan och väckte mig och de var och kliva upp och göra sig i ordning. En tripp på 4 km sen skulle jag äta frukost. Då jag inte gillar gröt så vart det hård skinkmacka. Efter det så åkte vi till Fiona och gav henne lite banan och äpple. Sen var de "hem" och börja fira jul.

Jessica kom över och hälsade god jul. För sen skulle hon i väg och jobba TACK JESSICA!
Sen åt vi mat och jag kan säga att nu 22 timmar senare är jag fortfarande proppmätt :P
När vi mosat i oss så mycket vi kan så vart det inte helt oväntat Kalle Anka, I väntan på tomten. Vi hade lite diskutioner om vem som skulle vara tomte då Amanda genomskådade mig totalt förra året. Så millelille fick klä ut sig och hon skötte det professionellt. Amanda var så glad och hon skänkte t.o.m sin snuttefilt till tomten så han kunde ge den till nåt annat barn =O).
I mitt paket så fanns det parfym, Tack Älskling.
Sen vart det och sitta av kvällen och prata och umgås.

Älskar er så mycket Therese Kronman och Amanda Kronman

Inga kommentarer: