torsdag 17 december 2009

Nytt företag

På fejjan skrev jag att jag snart är egen företagare..
De skapade en viss diskussion. Vissa tror vissa saker och andra vet.
Det jag har tänkt och gjort är att börja sälja lite saker..
Det finns många möjligheter som företagare. Dock många käppar i hjulen oxå.
Inte så lätt och bara starta och tro att man är rik över en natt.
Många idéer och mycket hårt arbete krävs. Det kan ta flera år innan man får tillbaka den tid man lagt ner. Men de är trots allt en chansning och se om mina idéer funkar. Jag önskar jag kunde börja något stort så jag kunde anställa alla arbetslösa stackare här ute i världen. Dock ej så troligt men vilken önskan. Nej nu ska jag spåna mina idéer mera så får vi se vad som händer.

Skänk en tanke till nån som behöver det här i juletider.

Köp julklappar som räddar barns liv. Vi skickar dem till barnen. Och du får ett gåvobevis att ge bort. Klicka här. UNICEF Sverige

Puss och Kram Henke

2 kommentarer:

LindaMK sa...

Vad taskig du är,menar du att jag var så besvärlig? Nu blev jag lite ledsen på ögat!!!

Henke sa...

Syftade inte på nån speciell person Linda