lördag 5 december 2009

Hetz helg :P

Fredagen bestod av jobb och Julbord.
Mycket trevligt sällskap i flera damer och en mindre herre =)
Ken fick inte följa med.. Tror inte han uppskattat maten ändå.
Men skoj hade vi. Sades massa roliga saker på kvällen. Tyvärr kommer jag inte i håg nåt. Och ja jag var nykter. Fast minnet tryter. En sak är säkert,
Gråskägg är den äckligaste ölen jag druckit :P







På vägen hem fick Vicktoria köra. JA JAG VAR NYKTER :P. Hon ville bara köra =) .
Eva och "professorn" var med. Eva ville på Bihops medans Crister som han heter ville hem först.
Han skulle "mejla" sa han. Fast jag tror han mest tänkte på annat ;) .



Dagen har stått för åka bil och åka bil. Först så åkte vi till Katrineholm för och hämta hem Fiona. Fodervärdarna kunde naturligtvis inte närvara. Vi hade inte räknat med annat. Så de blev och packa allt själva. Tack för den !! Sen väl "hemma" igen så var de bara ur med hästen och i väg för fulla muggar och hämta hö. För fodervärdarna hade ju naturligtvis sålt allt sitt hö. HAHHAHA för den tror vi ju på.. Jävla idioter. Sagt och riktigt i väg igen..
Sen efter uppbärande av hö så blev kl 16.00 och ett stort mörker. I morrn ska väl Tezzan ut och pyssla och jag ska städa här hemma. Sen blir de och "låna" en gran nånstans och även åka och tända ljus. Får se om det hinns med nån träning i morn .Skulle ju vilja.
Ajja ha det bra folket. Återgår till mitt nu. Det kommer bli en stressad vecka.

//Henke

ps. Btw Lippo. jag hoppas alla jävla Italienare blir magsjuka innan vm så ni får åka hem med 3 raka förluster!!


Inga kommentarer: