lördag 26 december 2009

Myys

I dag , Annandagen .. Så har vi haft min familj på besök. Det va riktigt trevligt och jag lever fortfarande. I går va jag full som en kastrull. Skulle bara ta ett par jäger. Tänkte att jag spelar Fotball Manager och tar en snaps för varje mål jag gör.. Jävlar vad mål jag gjorde.
Snabbt som fan gick dom ner och full som fan vart jag. Knackade på hos grannen och fråga om han kunde köra mig till stan för att hämta Tezzan. Spydde som en gris på vägen in och sen när jag kom hem.. Så i morse mådde man som man förtjänar :P

Kanske ska ta det lite lugnare nästa gång :P haha..

Sitter just nu och tittar på JVM i hockey. Sverige möter Tjeckien och efter halva matchen leder Sverige med 6-1. Snacka om att de är en transportsträcka till finalen mot Kanada.
Nej nu väntar jag bara på att ÄLSKLINGEN ska komma hem så vi kan ha lite mys.

Jobbar i morn mellan 8-20 så jag behöver lite kärlek och sömn.

Puss och kram på alla er änglar som förgyller mitt liv.

Inga kommentarer: