söndag 29 mars 2009

Blocket

Tjena .
Har lagt ut bilen på blocket.

Annonsen hittar du här.

Tänkte jag skulle infoga alla mejl som jag får och börjar redan nu.
Detta inlägg kommer uppdateras hela tiden jag får ett nytt mejl.
Så får ni med egna ögon få se hur idiotiska människor det finns.


Här följer meddelandena:

Adam


visa information 21:46 (1 timme sedan)





2500kr



sven

visa information 23:00 (19 minuter sedan)


Hej ang saaben hurmycke hardu räknat att få för den evt byten båtmotor
mm H Sven

Avsändarens telefonnummer är: xxxxxxxxx



Henke

visa information 23:22 (0 minuter sedan)


Tjena! ett bud på 18000:- kan det vara något? MVH Henke Nilsson Värnamo



mikael

visa information 08:38 (3 timmar sedan)

6000 kr



david


visa information 08:44 (3 timmar sedan)

hej

jag har en 745 -90turbo som är ombyggd till en 965 -93 både utvänbdigt
och invändigt vit med helvita bakljus och vita blinkers om du vill byta

finns i vingåker

david


monica Larsson






Hej, jag har en saab 9000 CSE 2,3 T, jubileumsmodellen med
skinninredning,träratt etc.Nybes o. sk. för ett helt år.97:a, gått
25000mil.Silvermetallic.Nya s v-däck.Mkt. fräsch.Är du intresserad så
ring el. maila mig.Jag bor i Heby.
Mvh MOnica




Tobias

till mig
visa information 22:05 (23 timmar sedan)
Svara

Hej! vad ska du ha för fälgarna på bilden?

Mvh Tobias



Kent

till mig
visa information 30 mar (1 dagar sedan)
Svara

Hejsan Henke!

Du är det en saab 9-5 diesel? M.v.h.Kent


Avsändarens telefonnummer är:xxxxxxxxx



Robert Tillaeus

till mig
visa information 30 mar (1 dagar sedan)
Svara

Hej!

Jag är lite nyfiken på din bil (under förutsättning att det är en
diesel). jag skulle kunna tänka mig att byta rakt av mot min Saab 9000
2,3 Turbo -94:a. Bilen är besiktad och skattad, 16 tums sommardäck och
15 tums vinterdäck på alufälg. I höstas bytte jag topplockspackning,
kamkedja och växellåda, Inredning skinn.

/Robban

Avsändarens telefonnummer är: xxxxxxxxxx

2 kommentarer:

jenny sa...

hehehehe snälla du kan du inte ta båtmotorn?? Den kan ni ka fort med ;);) Puss på pannan..

Mikko sa...

Båtmotorn lär intressant.. kolla upp vad det är för motor.. kanske du får mer för.. ;)
Lr har du fått den såld än?