tisdag 24 mars 2009

Många besökare.....

... Men ingen kommenterar :(


Ja nu ska jag berätta om min vecka.
Eller ja, Förra veckan.

På tisdagen så slappa jag bara och fick sedan ett samtal om att jag skulle ner till Jönköping och hålla utbildning.
Så de var bara och åka ner till småland.
På vägen ner så åkte jag hela 8 km/h för fort genom Motala.
Så fröken polis fick slösa på sitt block och skriva ut böter på 2000 spänn!!!!!!
Fy fan, Ajja kom ner till Jönköping 40 min försent, Ajajaj

Sedan så träffa jag grabbarna som jag skulle utbilda.
Första dagen gick väl bra. Men dagen efter så åkte en kille hem.
Han fick besvär av chefens hund. Då tyckte jag att han kanske valt fel yrke.
Precis i samma ögonblick så fick en kille till för sig att han oxå ville åka hem.
Så nu var de bara jag och Danne kvar.
Han vart topp utbildad i alla fall.
Vi var klara till kl 4 tror jag .. haha
I vanliga fall brukar man inte bli klar fören vid 20.00 typ.

Så han ringde och skaffa sig bok så härjade jag med boknings avdelningen undertiden :P
Fick i hop ett par bok i alla fall.

Vi var i alla fall kvar på kontoret till kl 22.00 innan vi drog till Hotellet.
På fredagen så hade vi ingenting och göra så vi var med på veckomötet sen stack vi hem.

Hem till älskade familjen och sedan på lördag morgonen så åkte jag till Norrköping.
Var med på två visningar med Danne och de gick riktigt åt pipan.
Men på söndagen så fick jag ett sälj i alla fall.

Sen på Söndag natten så kom jag hem igen.



Nu börjar de närma sig flytt, så vi har besök av Tezzans mormor.
Underbart och få ett nytt ställe och bo på.
Börjar tröttna skapligt på denna skitlgh.
Nån som vill ha :P

Nej nu ska jag återgå till mitt..

Ska väl lägga upp lite bilder nån dag när jag orkar ta nya.

Ha de bra .

Älskar er familjen..

1 kommentar:

Anonym sa...

Jävla piss kommentar...... Det går ju för fan inte att skicka ju.-.-....