måndag 16 mars 2009

Måndag

Måndag morgon hatar nog de flesta.

Fast för mig spelar det ingen roll.
Med tanke på mitt jobb så har inte veckodagarna betydelse.
Ni som tror att jag tänker sluta tror fel.
Jag ska ev bara få andra arbetsuppgifter.
Därför är de kanske min sista SAP!
Fast de får vi ju se hur de går.


Det går bra med Fazzie i alla fall. Tezzan är så lycklig och Amanda är helt lyrisk.
Just nu är dom ute på landet för att vi är husvakt. Jag sitter på JEVIA och inte gör ett skit.
Ska i väg och tvätta en soffa nu snart.
Får bara se om jag hittar.


Läste tidningen i dag och vill bara säga att jag LIDER verkligen med familjen och den lilla pojken.'
Tänk att en vältränad 14 åring ska gå miste livet för de han brinner för.
Livet är så fucking jävla orättvist.
Det sitter verkligen människor på ålderdomshem och bara längtar efter döden.
Sen kommer en 14 årig kille och har hela livet framför sig.
Nån som tar hand om sig och inte missköter sig på nåt sätt och bara dör på fotbollsplanen mitt under en match. Nej fy fan. om nu herren ska finnas däruppe vill jag fan ha en förklaring på hur detta kan hända.


Nog om det.
I dag kommer de inte bli mycket gjort.
Men men .. bara kriga vidare så vaknar jag nog snart.

Ha de bra så hörs vi .


Älskar min familj så mycket


Puss och Kram

Inga kommentarer: