måndag 23 mars 2009

Update

Stackars Jenny.

Hon har minsann besökt min blogg varje dag i hopp om att den har uppdaterats.
Men jag har tyvärr vart bortrest så jag har inte kunnat skriva någe.

På tisdagen förra veckan vart en riktig slapp dag.
Sov verkligen hela dagen.
Sedan ringde Joel min kära chef och undra om jag kunde utbilda folk på onsdagen.
Så de var bara och rulla ner till Jönköping och göra sitt jobb!!

Så jag blev då borta från min kära familj Onsdag, torsdag och fredag =(
För att sedan komma hem och sova mellan fredag och lördag.

Lördag morgon begav jag mig till Norrköping och var med den nya killen
och stannade till söndagen.
Nu är jag i alla fall äntligen hemma.
Känns väldigt skönt att jag inte hade nå visningar i dag =)
Så nu får jag umgås med Amanda och Therese.

Fazzie växer så de knakar i alla fall. Tezzan gör ett kanon jobb med na.
Hoppas denna vecka går fort så vi får flytta snart. Så hon slipper gå ner för dessa jävla trappor 500 ggr om dagen.
Nej nu ska jag gå och slappa. Kommer väl skriva lite om min resa senare i kväll när jag fått vilat upp mig lite, Just nu får jag rätta stavfel hela tiden för jag är så trött.

CYA .. Puss alla mina älsklingar.

Hoppas du e nöjd nu Jenny ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

jappas nu e jag nöjd ;) tjihiiiiiiiiiii Kram

Anonym sa...

tack att du tycker jag är duktig ;P