söndag 29 mars 2009

Söndag

Man ska helga vilodagen.

Eller vad var de man sa?
Jorå.. Kan inte minnas senast jag var ledig en Söndag :(

Nu är de snart flytt i alla fall.
Ska bli så jävla skönt och inte behöva se denna jävla lgh längre.

Snart så blir jag befodrad på jobbet igen.
Får vi hoppas i alla fall.
Då kan jag vara hemma mera:D

I går var jag Amanda och Fazzie hos Mikko,Leo och Mio och hälsa på.
Synd att inte hela familjen var samlad.
Men de kommer nog flera tillfällen.

Kollade på Portugal- Sverige i går.
Måste då säga att de va en ruggigt bra match.
Fast lite för många individuella misstag, T.o.m från Ronaldo.
Vi ska nog vara jävligt nöjda med en pinne. Fast vi hade flera chanser att avgöra.
Men Portugal var nog närmast.

Nu ska jag fortsätta att inte göra någonting.

Älskar er min familj.

Puss hej

Inga kommentarer: