lördag 7 mars 2009

Redo för SAP

Nästan alla tider gick åt nu i helgen.
Det är jag glad för, Synd bara om dom som vart utan en gratis mattvätt ;)

Gud vad jag längtar tills den 1:a April.
Inte för att jag ska få skoja lite, Utan för att vi ska flytta.
Ni som känner min kära sambo har säkert läst hennes blogg och sett lite.
Men ni som inte gjort det kan jag tala om att de är ett radhus med 5 Rum och kök.

Ska bli skönt och ha lite större och bo på första plan=)
Underbart !! :D

Fan nu måste jag i väg och leverera maskiner.
Vi hörs sen i kväll :D..

Puss och kram :D


PS. GRATTIS HAMMARBY PÅ DIN 112 DAG!! <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjing! Jag blir så OTROLIGT glad för eran skull.. Kram på er..

Anonym sa...

Tjingeling!

Nu får du byta blogg adress på mig
http://jennyfh.wordpress.com

kram kram