lördag 14 februari 2009

Fredagen den 13:e

Jag har iofs alltid haft otur.

Men har vart ganska skonad från fredag den 13:e.

Tills i går, Micke ringer kl 06.35 och väcker mig. Kl 07.00 ska vi vara i Örebro.
Vi fattar att de aldrig kommer och gå. Så vi blåser ner själva.
Vinnar skalle som man har så blåser vi på ganska ordentligt.
Strax norr om Jönköping är vi nästan i kapp dom.
Då börjar bilen svartryka och bluddra. Efter ett tag så börjar bilen gå på 3 cylindrar.
Försöker få bilen och gå till Kontoret då det bara är 7 km kvar. Men de ville inte min lilla Saab.
Så den dör strax efter Kinnarps Arena.

Olja ligger över hela motorn och det låter jättebilligt och laga.
Erika får komma och Bogsera oss till kontoret men vi hinner ändå i tid.
09.55 kommer vi in och allt är frid och fröjd.
Vart iofs lite trångt hem sen :P

Bilen står kvar i Jönköping och jag ska försöka hitta en verkstad som kan fixa den i veckan som kommer. Beroende på vad som är fel.
Väl när jag kommer hem igen, Utan bil. Så får jag låna Mickes gamla 850 så jag kan jobba i helgen.

Då på vägen hem så får jag soppatorsk :P Snacka om fredag den 13 :e



Men nu var de ju inte bara tråkheter i går.
Man brukar alltid dra sig från och åka på möten. Dom är ju inte så roliga. Eller jo, Men de är inge roligt och åka 60 mil till dom.
Men i går hade vi inte direkt nå möte, Utan vi åkte Go-Kart.
Skoj som fan.
Joel (Chefen) vann så klart. Han äger väl typ hallen. Hahah nej men de såg ut som det.

Jag kom 2:a i B-finalen. Så jag var inte sämst i alla fall.
Här kommer lite bilder.

Ha de gött så ses vi.

VIVA LAS VEGAS !!!!!!!!!


Mååååååååååååål!!


Fan vad kul vi hade


Tror de är Micke


Joel vinner (Mest för syns skull;P)


Joel igen


Micke som ett barn på julafton :P


A-finalen


Ibbe i grön tröja. Sen Weronica längst bort


Ibbe och Alex

Inga kommentarer: