måndag 2 februari 2009

Ny dag, Nya möjligheter

Fan vad skönt de va och sova :D .
Var i Norrköping i går. Det gick så där, Fan att allt ska gå dåligt når man är mentor, Men men .

Amanda var som vanligt skitglad och se mig när jag kom hem :D
Tror jag måste vara hemma mera :)
Ajja i dag är de inte så mycket jobb, Sen i morrn är jag ledig.
Så skönt så. Jag och Tezzan kollade på Wallander i går. Hon somna efter 10 min som vanligt och jag somnade efter en halvtimma. Hahah .. snacka om att vi var trötta. Gårdagen var ganska rolig.
Tobbe´s tjej bjöd på mat, Tack Tobbes tjej. De var skit gott. Gud vad jag längtar till sommaren.
Vill ha lite sol och värme. Fia du ska få din vinöppnare, Jag lovar. Vet inte alls vad som hänt.

Nej nu ska jag dricka lite kaffe och vakna till. Vi hörs väl i kväll. I dag hade jag tänkt och sälja 2 maskiner. Bara så ni vet.

Mvh Henke

Inga kommentarer: