tisdag 3 februari 2009

Snodde en lista

Sammanfattning år 2008

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
16 Juni

Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, Fan heller

Blev någon av dina vänner förälder i år?
hmm.. Ja Cia,

Dog någon som stod dig nära?
Nepp, Som tur är

Vilka länder besökte du?
Estland, Finland,Österrike,Schweiz,Skåne

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
Mer sex kanske . HAHHA skoja.
Nej men massa pengar skulle ju inte vara fel.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja självklart. Va på fotbolls-em.

Vad var din största framgång 2008?
Vart säljare och en bättre pappa

Största misstaget?
Sårade min älskade Therese

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Självklart har jag väl vart sjuk. Men inte så farligt

Bästa köpet?
Min Pro Aqua

Vad spenderade du mest pengar på?
Min Pro Aqua :P,Fotboll

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Amanda

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Typ ingen. Eller nån av alla dessa låtar som kommit i år kanske...

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mindre gladare så att säga

Vad önskar du att du gjort mer?
Jobbat, solat

Vad önskar du att du gjort mindre?
Rökt

Hur tillbringade du julen?
Hos Tezzans mamma och pappa, Samt hos min syster.

Blev du kär i år?
Det har jag jämt vart!!!

Favoritprogram på tv?
Hmm, Inge spec.

Bästa boken du läste i år?
Skaffa dig ett liv 2

Största musikaliska upptäckten?
Oooh sole mio

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Öhh, Spelade match tror jag

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja!!!

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Som vanligt..

De bästa nya människorna du träffade?
Alla mina underbara kompisar på WS. Samt på Jevia.

Årets besvikelse?
Det håller jag för mig själv.


POSITIVA SKA VI VARA!!!




Stulen som fan.. Men men.. tack fia


1 kommentar:

Anonym sa...

klart de ska va positivt :)
Kul o ha dig som mentor o arbetskamrat =D
Happy 09 nu wtf