torsdag 5 februari 2009

Fy fan

var hos syster i dag .

Skulle visa hur en maskin fungera.
Men till min stora förvåning hade den som städat med den sist inte gjort rent den.
Ja inte ens tömt tanken.
FYY FAAAN!!

Så jävla äckligt det var. Så jag fick helt enkelt ta med mig maskinen hem och göra rent den.
Nu fungerar den bra.Men va fan var de för riks pucko som inte gjort detta.


Vart även befodrad i morse. Ska ha hand om en liten grupp människor, Så glad så :D

Var nyss och hämtade Amanda från dagis, Hon ville ju bara åka en gång till med pulkan.
32 gånger senare fick jag trots ungen med mig hem. Haha.

Nej nu ska jag ut och skjutsa min älskade Therese till jobbet, Hon har vart ute och ridit på eftermiddagen. Det var hon värd.

Nej jag hör av mig lite senare.

Ha de bra alla läsare.
kommer lägga upp lite bilder senare.


Tänkte ställa en fråga bara. Ska bloggen fortsätta vara blogg eller vill ni ha en hemsida i stället.
Kommentera.

Mvh Henke

3 kommentarer:

Anonym sa...

funderar på de jag me.. vore roligare att ha en egen sida. Vart har du tänkt att ha din isf? Kollande runt på några webhotell igår nämligen..
Jag tycker att du ska göra som du vill:)

Anonym sa...

du skall ha en blogg ju :)

Anonym sa...

BLOGG! lyssna på din älskade kusin nu :P