söndag 15 februari 2009

Oturs helg?

Ja ni har väl redan skrattat er hesa om min fredag.
Lördagen och Söndagen va inte roligare den :P

I går så kliver jag upp kl 8.00 HEEEEELT i onödan.
Kl 10 skulle jag vara på visning. Men båda var inte hemma . så jag bokar om dom tills i dag
Sen på min 14 visning så är de ingen hemma, tur det iofs.. är inte direkt bästa kompis med hennes kille.

Så jag får hem och fira alla hjärtans dag med min älskling i stället :D

I dag så sticker jag upp igen till min 10 visning. Ja då jävlar ska de i väg.. SUCK!!!
på 13.30 visningen så vill inte han ha in mig och 14.00 kan jag äntligen köra helgens enda visning.
för senare åker jag till Arboga och ska ha visning. Men dom verkar inte vilja ha in mig.
Jag hör hur dom tisslar och tasslar innanför dörren. Men men.
På köpet så pajjar Mickes bil på väg därifrån. SUCK IGEN!!!
får vänta på han i över en timma innan han kommer och hämtar mig.

Fy fan vilken piss dag.


Men men .. de är ju kul att de händer nåt.
Nu ska jag mysa lite med älskling. I morrn har jag en visning kl 10.00 sen blir de till och va ledig innan jag sticker ner till Jönköping igen.

Ha de bäst så hörs vi.

Ps. Skulle vara uppskattat med kommentarer om vad ni vill läsa om :D ..

Tack och hej leverpastej :D

1 kommentar:

Anonym sa...

dryg dag på jobbet så att säga...
Surt som fan att en annan fick bli av med de istället :(