lördag 7 februari 2009

Underbara Lördag...

... Eller inte.

Fy fasiken så tråkigt jag har det.

Amanda är visseligen hemma. Men hon klarar sig ganska bra själv.
Hade bara en visning i dag. Ganska skönt faktiskt.
Var längesen jag fick ligga hemma och slappa.

Men i morrn ska de säljas igen.

Måste även tillägga att jag lider verkligen med Jennys son Oskar.
Stackare, I bland önskade man att man skulle få byta. Så att nån vuxen kunde ha ont i stället.
Hatar verkligen när barn har så ont.
Hoppas det löser sig.
Titta gärna in på hennes blogg


Den 18:e ska jag hålla utbildning igen.
Det ska bli skoj och få en chans till.
Men trots allt så tycker jag att jag lyckades ganska bra med den förra så.

Nej nu kommer väl snart min älskade hem igen <3

Ska väl hålla det jag lovar snart och lägga upp lite bilder.. HAHAH . .

Ha de bra så hörs vi .

Puss och Kram och nyp i stjärten.

Henke

1 kommentar:

Anonym sa...

Men Henke lilla söta du är ju bara för gooooo.... Tackar för omtankarna det värmer och STYRKER... Krama