lördag 21 februari 2009

Sorry

Tjena..

Det va ett tag sen jag skrev nu.
Tro inte jag kommer och fortsätta så.
Jag har nämnligen vart bortrest =)

Kommer hem och ser att skit många har besökt bloggen.
Men tyvärr så är de ingen som kommenterar.
Skulle värma mitt hjärta enormt.


Var ju i Jönköping som sagt och höll utb.
Det gick väl så där..
Det va en cp brud bara som höll på och sinka hela gruppen.
Men men . de redde ut sig.
Nu är de 4 st nya killar som ska försöka bli topp säljare
och det är jag och micke som ska försöka få de att bli dom bästa =)

Måste även tacka Erika för ditt arbete i dag. MYCKET POSITIVT!!!

Det var jätte skönt och komma hem igen. Saknade min familj som fan.
Tezzan och Madde satt och drack lite öl när jag kom hem.
Senare så stack de in till stan. Tror dom ångrar sig lite i dag.
Knappast värt och åka in för och dansa i en och en halv timma :P haha

I dag har de vart en riktigt cp dag :( .. Men men ..
Berättar senare om hur min vecka var.

Puss och Hej..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har vart o kollat in :P Nu har du fått en kommentar iaf =)

Anonym sa...

Du är utmanad.. Kolla bloggen min

Anonym sa...

Men! du skiver ju aldrig nu för tiden! Inget att säga?