tisdag 29 september 2009

Dagens bravader

Hejsan.

Hoppas ni har läst mitt inlägg om Hammarby.
Om inte gör det!!!!

Nu ska jag klippa gräsmattan innan de blir för mörkt..
Kommer tillbaka när jag är klar.....

...... Så .. nu är jag (inte) klar.
haha .. såg att de va för mörkt ute :P
tänka sig vad tiden går fort när man har roligt..


I dag har jag vart och tagit mina första simtag.
Vart 20 längder. tror bassängen är 50 meter.. så 1 km i alla fall lär de väl bli?
Efter träningen åkte jag hem till Linus och hälsade på.
De va ett tag sen och självklart vart diskussions ämnet Hammarby :P
Kul va de i alla fall och grabben har blitt stor nu.
Sonen hans alltså :P ..

På söndag tänkte jag åka och kolla Hammarby - Bp . Skrik till om du vill med =)

I går va jag Nirre och Jocke och spelade golf.
Gick väl hyfsat. Måste bli bättre på och putta om jag ska sänka mitt hcp.
Ajja . nu ska jag kolla på fotboll..
Ha de morrs..

Glöm för fan inte och beröm mig hur duktig jag vart =)

Älskar er Amanda och Tezzan.

Puss och kram

Inga kommentarer: