tisdag 8 september 2009

Tisdag

Eller var det de?
Jag minns fan inte ...

I bland kan man bli så jävla irriterad.

Vi i Köping bor i Sveriges 99:e största stad.
Invånarantalet i hela kommunen är Ca: 25 000.

Så de borde ju vara en liten trivsam småstad.

Vi har ju läst i tidningarna om lågkonjunkturen.
Så ingen har ju jobb? Eller hur?

Så då undrar jag.
Varför i helvete är de 1 miljard bilar i vägen för mig när jag ska hem?
Varför ska man få stå och vänta i flera minuter vid varje korsning för de är sån jävla trafik?
Vart kommer alla i från?

Det spelar ingen roll om man åker bil kl 08.00 , kl 11.00, kl 16.30
Det är lika mycket trafik i alla fall.

För och inte tala om i KOLSVA?!!??!! Där är de en jävla trafik jämt.
Vart kommer alla i från?

Jag fick i alla fall för mig att de va synd om hela Sverige. Det finns inga pengar.
Men nog fan har man råd och åka bil!! Har ni sett vad bensinen kostar?

Nej nu ska jag sova. Jobb i morn . .

Puss och kram Henke..

Inga kommentarer: