fredag 18 september 2009

Inga kommentarer?

Massor eller ja inte så många, Men jag har besökare varje dag.
Men ingen kommenterar.. Skulle uppskattas om ni lämnade en rad =).



Det var tider det



I dag har inte vart nån bra dag.
Men men .. vad ska man begära.. Många tankar som flyger hela tiden.
Men men .. glömt nu..

Kollade på Idols sista audition nu.. och fasiken. Kanske har blitt lite feminin men jag gillar det och kommer följa det. Hittade min Idol nu och de va Erik med skjortan =) Sån jävla ful skjorta men dock så bra på och sjunga..

haha ..

Nej nu blire Dirty dancing med tösen sen sänggång. Golf tävling i morrn . Hoppas på topp 10.

Natti natti

Älskar min Therese så mycket och Amanda är de bästa som finns <3

2 kommentarer:

Tezzan sa...

du är en elak människa som lägger ut en sån ful bild på mig :P *fy skäms* :P

Mia Haldin sa...

Kikar in =)