söndag 13 september 2009

Uppdate

I Fredags så var vi och lämnade Fiona till en familj i Katrineholm..
Tror detta kommer gå bra .. Fast lite sorg känner man ju.


Tidigare på dagen hade Tezzan och hennes mor vart och hämtat en ny ponny åt Amanda som heter Stina =) . På natten sen så jobbade jag.

Gårdagen vart egentligen inte ett skit gjort. Är så trött när jag väl är ledig så jag orkar inte med någonting.






Nu ska jag i väg och golfa medans Amanda ska i väg med sin kusin och bada=)

Amanda är så rolig. Jag frågar henne om hon vet vart baddräkten är.
Då springer hon till garderoben,öppnar och utbrister: -Nehe, Här var det inte mycket till baddräkt.

HAHAHHAHA ..

Jag börjar skratta så klart och hon blir arg .. men sen kommer hon på att de lät ganska roligt så då skrattar hon med.

I natt ska jag jobba igen. Så jag bloggar väl då igen ..

Lägger upp lite bilder:


Snyggingar på Kolsva Natta



Amanda och sin pojkvän Leo





Min älskade Therese på Kolsva natta



En trött Jenny med trötta barn







Puss och kram Henke

Inga kommentarer: