lördag 19 september 2009

Kul =)

Kul med folk som man aldrig pratar med nu mera som kikar in =) ..
I dag har de vart en rolig dag =) .. Först i morse ville jag bara döda väckarklockan och somna om.
Men lite moral hade man och klev upp.
In till Jocke och var där 07.45 . En (stadig) frukost sen i väg till Korslöt.
9 hål senare så kunde jag konstatera att jag fått 2 par och 2 bogey. Så de gick väl bra. Skit glad vart jag i alla fall .
Med tanke på att de första paret fick jag på ett Par 5 hål och kanske 4 i hcp.. Ni som golfar fattar.
Ganska svårt hål alltså..

Mitsubishi Lancer =)


Sen när golfen var klar så stack jag i väg på rally =) .
Så jag har nog gått över en mil i dag =) ..
Bilder kommer senare.. Eller kan ses här.

Nej nu såg jag att de finns tillgång till Johan falks 2 nya filmer.. Så nu har man och göra i kväll..

Mycket kärlek till min familj =) ..

Kul förresten Clin med fika=) .

Puss och kram

Inga kommentarer: