lördag 9 januari 2010

Blir fett trött

I dag tänkte jag att turen var på min sida.
Men dock så fel jag hade. Jag och Amanda spelade lite hör om dagen. Då fick hon ringa in lite resultat och se om hon kanske hade tur i spel. Det började bra.


På en lången lapp i går så hade hon spelat:
Blues-Tappara 2
Borås - Björklöven x
Hammarby-Bollnäs 1

Tappara och Hammarby gjorde det dom skulle. Men de stod länge 2-2 i matchen mellan Borås och Löven. Då jävlar, Med en minut och 42 sekunder kvar så skickar Björklöven in 3-2 och vinner matchen medan jag och Amanda förlorar, Iofs bara 91 kr. Men ändå.

Sen spelade jag på Stryktipset. Tänkte se om takterna sitter i.
Fick 7??!! rätt. Fast jag blev bort lottad. Det pågår oväder i England så 10 av 13 matcher lottades i dag. Det var inte min dag. Tex så Spelade Reading hemma mot Newcastle. En säker tvåa trodde jag. Så jag tippade för säkerhets skull x2. Men icke. Lottgubbarna drog en 1:a
Samt så trodde jag Sunderland lätt skulle spöa problemlaget Bolton. Men samma där. Lottgubbarna ville en tvåa. Sista matchen de sket sig på va Wendesday mot Petersbroght. 1:a trodde jag, Eftersom de va ett botten möte och där brukar hemmalaget oftast vinna. Men ICKE. 2:a sa lottningen.

Inte nog med det.

Av min sorg så slängde jag in 200 från sparkontot på en trippel för och höja inkomsten lite.
Jag tippade på:
Vänersborg,Färjestad och HV71. Bandyn gick bra och Färjestad lekte uppe i Gävle.
Men HV71!!! som leder serien åkte till Södertälje och fick bara 4-4!!!
Så där sprack den med.. Så jävla besviken och ledsen. Hade verkligen behövt pengar så jag kunde fixa en sak. Men men.. utan nederlag uppskattar man inte segern.

MEN!! Trots allt så fick jag 5 Rätt på V75:an och vart HELA 48 kr rikare.. Den ni..
Nej nu får man fråga om ett lån av far så man kan betala tillbaka ett annat lån.

BTW!! Tack syrran. Du är världens bästa människa utan dig skulle jag inte leva .

Puss och Kram Henke

Inga kommentarer: