fredag 15 januari 2010

Träning

I går så gjorde jag och Jocke vårat första gym pass.
Vi är verkligen inga atleter eller evighetsmaskiner. Snarare tvärtom.
Efter 20 minuter på löpbandet så var man helt paj.

Det vart ingen lång träning. Men en halvtimma, 40 minuter i alla fall.


Bowling

Senare så åkte jag ner till Bowlinghallen igen för att spela lite.
Jocke hade redan spelat med nirre så jag fick köra själv. Eller ja. Jocke körde en serie med mig i alla fall. Sen pajjade hans tumme. Efter det körde jag 4 serier konstant, Själv. Så i dag är man lagom trött i axeln. Blir en dags vila från bowlingspel. Men i morrn ska vi träna igen.

I dag va vi oxå ner. Men i dag kändes det lite lättare i alla fall. Så jag körde bara konditions/Fett träning. 15 löp och 15 min cykel. Nu sitter jag på jobbet. Ska laga mat snart .
Mors och hej. Tack för att just DU kommenterar. Å Lina, Bilder är på g ..

Kram Henke

4 kommentarer:

Eve sa...

Köpte du gymkort för å springa på löpband? NÄR DET ÄR GRATIS UTOMHUS?!

Henke sa...

ja och där är de massa snö Eve ;)

Anonym sa...

inga jävla bilder på oss atleter kommer komma ut på nångon blogg ;D

Lina sa...

haha, bra :) du får inte photoshopa dom innan du lägger ut dom, det vet du va? ;)