tisdag 12 januari 2010

Nya tag

Har beslutat mig nu.
Nu jävlar ska xtra kilona bort.
Tomas frågade mig om Beach 2lax10 .. och jag va på..
Se om han går med och träna på nautilus. Jag har ju kort där..

Har nu även sett spelprogrammet för OS och jag säger att de är väl ganska sjyssta tider.
Hoppas bara att Svenska hockeylaget inte ska spela 16.30 matcherna. För då är klockan 03.30 här ;)

Nu är man inne på sin 25:e timma arbete i rad. Var meningen att jag skulle jobba mellan 14.00-08.00, Men hon som skulle jobba efter mig ringde och Vabade. Då kl 06.30 på morgonen är det inte så lätt och få tag på nån. Så de va väl bara och jobba vidare.

Nej nu ska jag fortsätta jobba en stund och sen blire och åka hem.
Mors kors.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu så kan man kommentera

Anonym sa...

jaha jobba de e bra de du får ju sova lite med ju :) föresten de där ordet TRIAL verkar du gilla ser ja på din blogg :) undra va de betyder hahaha

Henke sa...

Japp jocke.. jag la till det.. tyckte de såg ballt ut ;)