torsdag 21 januari 2010

Etthundranittioåtta

I dag har jag beslutat att inte lägga min näsa i blöt ;) ..
Man får ju i alla fall inte fråga folk om nåt :P .
Själva grejen är att jag inte vad JAG gjort för fel.
Om själva personen i fråga kan fråga mig i stället för att anta så skulle de kanske reda ut sig.
Men så kan de vara om de är folk som är yngre i hjärnan än i verkligheten yttrar sig.


I går spelade jag och Jocke lite bowling. Hans dag kanske inte var sin bästa.
Så jag vann ganska lätt. Fast även så spelade jag ju inte så som jag kunde.
Men de är väl det bästa jag kan nu. 154 på första serien och 170 på andra.
Ganska hyfsat med tanke på att de va inte mitt klot jag körde med eller att jag kanske spelat 10 serier på 10 år. Får se om man kanske börjar spela seriöst igen.


Fast det är ju fotboll jag vill hålla på med. Ska bara orka med detta.
Kke ska sluta röka först .. haha..

Nej nu ska jag fortsätta och inte göra nånting. Mår inte hundra i dag. Stackars Jocke..

Måste bara säga att jag älskar min familj så himla mycket...

Puss och Kram Henke

Inga kommentarer: