fredag 1 januari 2010

Vad är det för dag?

Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag,För det är bloggens födelsedag,Hurra Hurra Hurra =)




I dag är det 1 år sen jag skapade denna blogg.
Den har även haft ett uppehåll men nu är den i gång på allvar.
Jag vill passa på och tacka alla som följt den genom sorg och glädje.





I början handlade bloggen mycket om mitt jobb på Water Systems.
Ett jobb som jag trivdes mycket bra med. Men eftersom jag tjänar mera på att jobba hemma så tog jag det i stället.. Senare under sommaren så testade jag på en hemsida i stället och då lades bloggen på is. Men under hösten så återuppstod den.


Det har handlat mycket om mina dagar och hur jag tänker och känner..
En del bilder och en del videosnuttar.

Men oxå en del, Ska vi kalla det artiklar.
Kolla in historien om Estonia. Eller kanske historien om DIE MAUER.
Har även hjälpt Camilla på en fråga. Erik grönwall vart vinnare av Idol 2009.

Efterfrågade en dag i Oktober om att jag ville ha lite bloggar att länka till..
Jag fick en (1).

Hade 3338 besökare under 2009. I år ska siffran minst stanna på 6676.


Nej nu ska jag inte uppehålla er mera .
Jag önskar alla mina läsare en godfortsättning på det nya året.
Ingenting kan bli så dåligt som tvålaxnio.

Mors alla ..

Henke


Ps.. Slutet är nära. Klicka här..