torsdag 7 januari 2010

Dags och.....

Sluta röka igen?
Börja träna igen?


Ja du .. de är många saker man vill.. Men hur fan ska man orka..
I dag har vi i alla fall städat lite smått, Tezzan hjälpte Amanda så hon fick det fint. Nu får vi se om hon kan hålla det städat. Sen skulle vi bara till ÖB och handla lite saker. Det sluta med att vi åt, handla och fika hos Sandra. En tripp på en 4-5 timmar ;) . Ska väl försöka börja nu igen.
Som sagt är ni välkomna att hälsa på.. Kommer inte sluta tjata om det.

Ajja . Min Professionella vatten maskin ropar på mig nu..

Mors.

5 kommentarer:

ewa palm sa...

hej Henke..min proffessionella städmaskin har kommit på att den saknar ett munstycke som skulle höra till..det lilla för att tvätta golv o möbler du vet..jocke visade mej hur de ser ut o jag har inget sånt..snyft..går de att ordna tror du??
M.V.H. Ewa=jockes mamma.

Henke sa...

Hej Ewa.. Välkommen till min blogg.
Jocke har fixat detta munstycke i dag =)
Han berättade det för mig i går .

Mvh Henke

Lina sa...

jag får minsan aldrig komma och hälsa på :(

Henke sa...

Det får du väl visst Lina

Lina sa...

men jag vill ha en sån där snygg inbjudan på posten ;P