onsdag 13 januari 2010

Bowling

Känns som jag skriver för luften här.
Besökarantalet går ner och ingen kommenterar.
Men men . jag skriver väl åt mig själv här.

I dag så tog jag och jocke våra feta rövar och åkte ner till Bowlinghallen för och skaffa gymkort.
Det sluta med att vi även köpte hallkort. Så nu får vi träna och Bowla hur mycket som helst för endast 380 kr i månaden =) . Så i morgon börjar vi. Nu har jag både kort på Nautilus och Bowlinghallen. Nu vet jag inte hur jag ska slingra mig ur detta. ;)

Puss och Kram Henke

5 kommentarer:

Lina sa...

kan du inte ta en före-bild och lägga ut, sen lägger du ut både före- och efter-bild sen när du kommit ner i målvikt? :D

Henke sa...

hahaa ... ja visst Lina ..
Ska du göra tvärtom då ;)

Lina sa...

haha, med tanke på att jag väger lika mycket nu som när jag tog studenten för 7 år sedan kan jag väl göra det :P fast jag tänkte faktiskt försöka banta ner mig typ 5 kilo eller så. bara för att :)

Henke sa...

Du skulle behöva banta upp dig en 20 kg så du blir kvinna ffs

Lina sa...

tss... överdrivet daller gillar vi inte :P