lördag 31 januari 2009

Lördag

I natt vart jag inbeordrad, Vad är de för vikarier vi har ;).
tänka sig att man måste jobba även fast man inte vill...
Men men .. så är de ju. nu är de över och de var inte särkilt jobbigt.
Nu ska jag slappa en stund sen ska jag åka i väg till syrran och lämna Amanda.
Efter det blir de Återbesök.

I kväll händer det väl ingenting, Ska jobba i natt igen.
Det händer tammefan alltid nånting.
Tänka sig om man kunde få slappa nån jävla dag ;P .
Men men..


Jag mår bra i alla fall.
Var i Jönköping i går, Joel gillade min tröja jag köpt med mig, Hoppas han kommer införskaffa
Piké tröjor.

Jaja .. är de nån som vill ha en visning är de bara och kontakta mig.. Hihi ,. Måste ha i hop lite visningar..

Ha de kanon..

Puss och Kram Henke

4 kommentarer:

Anonym sa...

JObba bör man annars dör man ;) Jobba gör man ändå dör man :)

Anonym sa...

Inte har du länkat till min blogg ditt svin ;P

Anonym sa...

min vinöppnare vore fint att få!!

Henke sa...

Ska lösa det Fia