onsdag 14 januari 2009

3 bokad , Ingen visning :(

Tjena dagboken :P .

Var hemma med Amanda hela dagen. Tog en ordentlig sovmorgon.

Sen åkte jag i väg på visning, 16.45 skulle jag vara i Kungsör.
Hon som jag skulle hem till (ett riktigt fint hus) , Ja hon hade väl glömt bort tiden eller nå.
För hon va inte hemma :( , Fick boka om.

19.45 hade jag nästa, Hon svarade inte.
som tur är så dubbelbokar vi.
Så 20.15 hade jag oxå en. Men han skulle i väg och jobba snart.
Så jag fick inte en enda visning.
Ganska kul med den sista som inte kände dom som rekomenderat dom :P haha.
Men dom tyckte de verka ballt så de tacka ja.
Ska återkomma till dom senare. För de va jätte intresserade :D.

Så vi får se hur de blir med det.

I morrn börjar jag 10.00. Suger fett. Men de får gå.
Syster har intervjuer i morn så de blir väl och åka och lyssna lite på det.
Jaja nu e de sängen som gäller.
Ska ju upp typ vid 8 :D..

Morsning . Puss och Kraaaam

Inga kommentarer: