torsdag 8 januari 2009

Torsdag

I går på radio lovade dom soligt och plus grader.
I dag är de minus 3 och mulet, Se hur de kan gå.

Jobbade i natt =(. Bra betalt i ofs. för att liksom sova :P .
Ganska tung och ha 2 jobb. Men jag trivs så bra på båda så jag kan inte bestämma mig vilket jag i så fall skulle välja bort. Sen ger de ju bra med pengar och jobba på 2 ställen.
Samma sak så måste man tänka i den så kallade lågkonjunktur Sverige, Vem har den chansen och ha 2 jobb??!!.
för 3 mån sen hade jag inget..

Nej jag får stå ut och inget av jobben är direkt ansträngande.
Visst har de sina nackdelar, Men vi kan inte leva utan pengar så det får gå.

Tänkte jag skulle berätta om min stackars kisse.
Nu har hon pissat inne för sista gången.
I morgon blir de tyvärr sprutan. Kan inte ha en katt som inte går på lådan.
Hon har aldrig gjort så förr, Hur den än sett ut. Så nu blir de tyvärr farväl.
Tänkte ändå att hon skulle få ett bra avslut så därför blir de en spruta.

I kväll är de visning igen. Får se om jag gör ett bra jobb.
Sen blir de hem och umgås med min kära familj. De va ett tag sen vi hade en heldag tillsammans.
Det får vi skjuta upp.

Så ser helgen ut:
Fre - Jag jobbar 10-16
Lör - Tezzan åker till Strömstad
Sön - Jag jobbar .

Vi hörs säkert i kväll.

Förbannat roligt klipp- Njut av världens roligaste skåning :D




//Henke

Inga kommentarer: