söndag 4 januari 2009

Helgen

Resan ner till Malmö vart som vanligt tråkig och ointressant.
Jag körde ner till Jönköping, Erika till Malmö och tillbaka till Jönköping igen.
David han sov mest.
Mötet, visseligen ett väldigt bra möte. Men ändå. Åka bil i 12 timmar för och höra på propaganda i 3 timmar. Nja . Men man måste ju. och dom är ju förbannat roliga.
Richard Nordlander är fan roligare är Björn Gustavsson.

Hemkommen kl 22.00, Då hade jag vart vaken i 35 Timmar och 50 min.
Inte så himla pigg, Somna direkt och vaknade 8 h senare fortfarande trött.

Tezzan,Camilla och Lotta skulle till Strömstad och titta på en häst, Ett sto med ett killnamn :P
Jag fick jobba hos mamma och började kl 10.00.
För att sedan sluta 16.00, Hem byta om, Åka på visning och sen tillbaka till Mamma igen och jobba natt.
I dag är jag trött, Sjuk och ont i skallen.
Menmen . bara och kriga på.
Måste säga att David från jobbet har världens sämsta lokalsinne.

Tack för i dag.
Morrs.

Älskar min familj :D

//Henke

Inga kommentarer: