torsdag 8 januari 2009

Såld

Har haft en visning i år.
Jag har haft ett sälj i år.

Tur? .. Nja .. De är en bra Maskin jag säljer.
Den som inte vill ha den är lite vrickad.
Men men .. alla kan vi inte vara smarta.

Nu är de snart sängen som gäller.
Men jag tänkte prata lite om den underbara sporten fotboll.

jag spelar fotboll ja, Utan den skulle jag inte överleva.
Det finns bara en sak som är viktigare och de är min familj :D..
I nästa vecka görs spelschemat upp för denna säsong av allsvenskan.
Folk tycker att allsvenskan inte håller. Men då måste jag säga.
Av fotbolls spelare som tjänar lika mycket i månaden som till exempel en lågavlönad spelare i Premier Leauge tjänar per match. Ja då kan man inte begära mycket.



Tänka sig att de drar fulla arenor i alla fall med folk. Visst är de underbart.
Det tågas c:a 10.000 Bajare över bron som förbinder södermalm med globen området.
Då handlar det om kärlek.
Kärlek för ett lag så grönt och vitt. Är de inte underbart.

Tack för i dag så hörs vi i morrn .
Då är de fredag.

//Henke

Inga kommentarer: