onsdag 28 januari 2009

Onsdag

Ja du ..
Tänkte om man kunde skriva om nånting som inte rörde mitt jobb.
Men men. Det är ju svårt med tanke på att de är ju egentligen det som styr mitt liv just nu.
Vem fan vill inte tjäna pengar :P

I morse var Amanda på skithumör. Hon kunde ju minsann inte gå till dagis i dessa byxor ;P
HAHA..
Ja du ..

Sen snackade jag med vår underbara vän Linda i går kväll..
Hon är så snäll så :D

I kväll blir de och jobba igen. Suck.. Vill vara ledig ju.. men de kanske man kan få nästa vecka.

Eller rättare sagt. JAG SKA ! :P
Nej nu blir det väl och ta på sig kläderna och ut och jobba .

Å alla ni som ångrar er efter ni köpt en maskin, Hur fan tänker ni???!!!

Mvh Henke

2 kommentarer:

Anonym sa...

du:) Jag har med ångrat mig.. hehehe ne då

Henke sa...

Lite sent nu :P