lördag 24 januari 2009

Besökare varje dag denna vecka.
Känner en viss skyldighet och lägga in mera inlägg.

Ni vill väl ha något och läsa antar jag.

Denna vecka som gått har vart fruktansvärt stressig
Mån- Ons höll jag utb i Jönköping.
Vart liksom lite inkastad. Visste inte alls hur jag skulle bära mig åt.
Men de gick nog bra i alla fall.

Vi brukar ha en snitt på ungefär 4 st som går färdigt en utbildning.
Jag fick ut fyra. Sen brukar de vara 2 st som hoppar av efter det.
Jag har inget avhopp hittills i alla fall. Men de hinner väl komma.

Kollegan till mig som är van och hålla utb. hade 7 från början.
4 gick ut och 2 har hoppat av.

Så vi får väl se.

På onsdag kväll så var jag så trött så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.
Torsdag skulle jag åka upp till Linde och vara mentor.
Fick ut ett sälj av 2 visningar.
Det va nära på 2 men men. Det passar verkligen inte allas plånbok:(.
Vart i alla fall bra vän med kunden. Dom skulle bjuda på kaffe om jag kom förbi nångång :P .
Hehe ..

Sen i går fredag så hängde jag med min vän Micke ut på turné. Det gick inte lika bra.
Men men ..
Nya tag i dag. Bara och kriga på:D..

Hoppas man kan göra bra jobb så man kan få lite lön :D..

Min älskade Therese fyllde år i går.
Grattis gumman. Hoppas du har kul i kväll när du ska ut:D.

Tror verkligen att jag behöver glasögon. Ser som en kratta och det gör ont i ögonen så fort de är ljust ute.
Blir nog optikern nästa vecka ska du se.

Ha de bra så hörs vi.

Puss och Kram Henke

2 kommentarer:

Lina sa...

varför måste man vara inloggad med nå skit för att kunna kommentera? drygt ju :/

Henke sa...

Det är fixat nu