lördag 10 januari 2009

Städ dag

Tjena.

I dag är de lördag, För många betyder det äntligen ledig, Fest osv.
Jag är trots allt ledig i dag.
Det va för att vi skulle ha möte med fotbollen.
Men nu blev så inte fallet, Det skulle vara i morn i stället.
Så nu kan jag inte gå på det :(

Jag fick passa på och städa i stället. Fy fan vad tråkigt.
Men jag har ju min städmaskin så :P .. haha .
Nja men de gick väl bra, Det är bättre nu i alla fall.

Har världens ångest om i morgon.
Sålde ju som sagt en maskin, Men jag är osäker på om den sitter..
Dom verkade nöjda, Men med tanke på alla ångrar jag fick i december så är man lite osäker :/

Jaja nu kommer väl Tezzan snart hem. Så då ska vi äta lite gott, Kanske blir de och ta ett glas vin till en film ;) vem vet.

Ha de bra så hörs vi i morn.

Pussar och Kramar Hence .

Inga kommentarer: