onsdag 14 januari 2009

Hmm

Var i Hed i dag. Ett litet sista andetag för att få klubben att ställa upp med ett fotbollslag 2009.
Alla som kom sa att dom var på. Men jag tror inte för fem öre på att alla kommer komma.

Vi skulle ha träning på lördag, Med de förvånar mig inte om bara 5-6 st kommer.
Tråkigt i så fall, Men de blir nog klubb byte för mig.

Annars har dagen vart ganska lugn. Var till Linde och lämnade en maskin.
Sen har de inte hänt så mycket. Har vart ledig i dag från båda jobben.

Så i morn är de full fart igen.

Ska hem till min påhittade rekomendation.. Ganska kul :P förklarar vid en senare tillfälle.

Älskar dig så mycket Therese ska du veta.
Jag saknar liksom dig nu, Även fast vi är i samma lgh.
Ja . Nej nu blir de sängen.

Godnatt..

Pussar och Kramar Henke

Inga kommentarer: